Verbier 08/09 söker två sovplatser

lustgasen

Ny medlem
Verbier 08/09 söker två sovplatser
Tja, vi är två killar i 19 års åldern som är redo för vår första säsong. Vi har kollat på boende på hotel alba men en 2 mans lägenhet va lite för dyr för oss så därför vill joina en 4 eller 6 mans lägenhet. Vi är städade killar som vill åka, Festa, jobba.
 
Verbier 08/09 söker två sovplatser
Tjena. Är också två killar i 19 års åldern som planerar att åka ner till alperna. Vad skulle en sådan lägenhet kosta per person om vi slår ihop oss? Hör gärna av er. Hälsningar Mikael
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp