Verbier 08/09

emmyes

Ny medlem
Verbier 08/09
hej! jag är en tjej på 19år som tänker åka ner och säsonga i Veribier nu i vinter men har inte direkt någon större koll på läget och har dessvärre ingen att åka med. Så om det är något som är intresserad på att haka på eller bara har lust att informera mig lite om hur det går till osv. Tänker åka ner för att bara leva livet med härliga fester, gött umgänge och naturligtvis bra skidåkning, och detta vill jag kombinera med att jobba samtidigt.

Hör av er där ute om det finns någon som är sugen!

Verbier 08/09
Jag tanker i samma bana...

Det gar att hitta lite jobb om man soker pa google men annars har jag hort att det ar ganska bra att dra ner nagon vecka tidigare och ga runt att leta. Men kanns inte sa tryggt dock att gora sa. Speciellt inte nar man inte har pengar att spendera...

Verbier 08/09
Jag är i samma båt. Är 19 år och har planer på att åka ned. Har en tjejkompis som redan fixat jobb och boende och känner även en kille som var därnere förra året. Han menar att det är bara att åka ned om man inte lyckas fixa något jobb innan och söka på plats. Typ hälften av alla gjorde så förra året och ingen åkte hem. Jag har skickat ut mitt cv till några ställen och hoppas nu på det bästa. Men om inte annat så åker jag bara ned i början av december. Men hur har du det med boende ? för något sådant har jag inte fixat . Vi kan ju höras av ?

Tillbaka
Topp