Verbier 09/10

Verbier 09/10
Vi är tre killar som ska ner till Verbier i vinter och håller just nu i sista minuten känns det som att försöka hitta boende! Vi vill ha tips från alla som vet hur man kan skaffa boende i verbier eller folk som bara har en soffa över så man kan crasha på!

Mail: hampus.m.holmberg@gmail.com

Alla tips är välkomna!

Hampus

Verbier 09/10
Så satans peppad på Verbier!! sitter här i skogen och ser hur snön pumpar ner! kanske går skrapa ihop till ett räcke imorn!! :D

Vi räknar dagarna nu!!

Verbier 09/10
Verbier it is!
Vi är två tjejer, 20, som söker boende.
Någon som har platser över, vill slå ihop er och leta eller helt enkelt vet någon annan som har på G?
Hör av er!

Verbier 09/10
Hej allihopa.
Jag är en 21årig kille som för tillfället studerar ett stenkast från Verbier i Lausanne. Min plan är att tillbringa jullovet i Verbier. Jag har varit i orten tre år och är förälskad i allt den har att erbjuda(bra fest och ännu bättre skidåkning). Jag har dock inget boende. Om någon har boende så är jag intresserad att hyra in mig från 18 Dec fram till slutet av Februari. Vänligen kontakta mig på niklas.berglund@epfl.ch eller +4176 200 86 73

ps. Det spöregnar och är 5+ i Lausanne. Det betyder att det är 25cm snö i Verpan imorgon d.s

Mvh Niklas Berglund

Tillbaka
Topp