Verbier 10/11

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

lbjurs

Ny medlem
Verbier 10/11
Hey hey!

Jag och min kära vän, Amanda, tänkte dra oss tillbaka till lovely Verbier i vinter för att återuppleva 5 månader lycka bland nya vänner och nysnö!

Vi letar med ljus och lykta efter potentiella stugor och vänner att fylla dom med. Båda har planerat att jobba under säsongen och har fötter inne på lite olika håll. Vi känner till en fantastiskt bra stuga men har ännu inte lyckats få fram nog med info om den... Den har rum för 6 så det är bara att hojta till om någon är inne på samma spår!

Hrm, mer om det kan vi ta i takt med att det blir sensommar, höst, och förvinter.

...
Lisa

Verbier 10/11
Hej. Sjuk grej, tror att jag träffade dig på mardi gras förra säsongen, var där en vecka och utee med ted och gänget då. Kan du ha varit en av the shreks? Haha. Ellen heter jag iaf, ska också till verbier och knega och sånt. Hade tänkt lösa alba först, men det beror på jobb. Jag är OTROLIGT intresserad av att dela något! Typ släng iväg ett mail till ellenrylander@hotmail.com!!
Fred ut
Ellen

Verbier 10/11
Hej!

Vi är två tjejer som är på väg neråt verbier för säsongen.. Vi letar med ljus och lykta efter jobb just nu, men känner jag oss rätt så behöver vi säkert boende också! Har du lite mer info eller är det redan fullt i stugan? Och har vi någon känning om jobbsituationen där nere?

//Maria

Verbier 10/11
Hello!

Jag är sugen på en säsong i alperna och hänger gärna på! Boende är alltid bra o jag har tänkt jobba också så tar gärna emot tips på det! :)

Ha det!

Verbier 10/11
Hej svejs! Vi är 3 glada 21 åriga pojkar som är sjuuukt sugna på verbier, vore även sjukt kul att ha lite sköna tjejer att hänga med! Det bästa av damer och herrar så att säga!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp