Verbier 13/14

ebbaed

Ny medlem
Verbier 13/14
Finns det någon som säsongat i Verbier som rekommenderar stället? Eller som kanske avråder en från att välja det? Hade uppskattat alla positiv och negativ kritik om stället och hade gärna velat prata med någon som varit där för fler tips och så :) Hör av er!

Verbier 13/14
Jag och mina vänner ska till Verbier nästa säsong. Det är vår första men jag har varit där många gånger och jag rekommenderar stället väldigt mycket! :D Skidåkningen är riktigt schyst och skön afterski, dock inte lika vild som i St Anton men ändå!

Verbier 13/14
Jag har aldrig säsongat i Verbier men har varit där flera gånger på kortare skidresor och kan varmt rekommendera skidsystemet! Riktigt bra och stort system! Jag funderar själv på att säsonga där 13/14 :)

Den enda nackdelen som jag kan se med Verbier är att boende kan vara rätt dyrt. Dock kan man nog hitta hyfsat billiga ställen i byn precis under, där det finns en lift som går direkt upp till Verbier! :)

Verbier 13/14
Verbier är den enda orten där man kan tjäna pengar och samtidigt ha svin kul!!
Verbier har sjukt bra skidåkning, det kan vara allt från offpist till vanliga pister. Verbier har 4 dalar så man kan åka väldigt mycket om man är sugen på det!

Förutom skidåkningen så är det bra fest, dock inte lika bra afterski som i St Anton..

Det som också kan vara en nackdel är att det är väldigt dyrt såsom boende eller att äta på restaurang!
Dock så kan man tjäna ihop det lika snabbt igen, då behöver man inte heller ett svin bra jobb man kan till och med jobba som barnvakt för att tjäna bra. Man tjänar bäst i restauranger för då får man dricksen, och den är saftig.

Verbier är en helt underbar skibummar-ort.

Så kör hårt!!

Verbier 13/14
Har ett boende för 8 pers på G, lite i den övre prisklassen men ett fantastiskt boende.

*Wi-Fi
*balkong
*sover i separata sängar 2 och 2 i varje rum
*Fullt utrustat kök
*1 parkeringsplats
*delad tvättstuga
*300 meter till pisten

sugen?
PMa mig eller mejla mig på maxe@live.se

Tillbaka
Topp