VERBIER: 2 platser lediga i supermysig stuga intill backen mellan 14:e jan och 18:e mars!

CalleOllvikAasa

Ny medlem
VERBIER: 2 platser lediga i supermysig stuga intill backen mellan 14:e jan och 18:e mars!
Vi är två studenter från Lund som ska ta pluggpaus i Verbier i två månader mellan 14:e jan och 18:e mars.

Vi har två platser över i en supermysig stuga intill backen för riktigt bra pris!
Är du sugen? Släng iväg ett meddelande till carl.ollvik@gmail.com, så berättar vi mer!

Pudret har redan börjat lägga sig där nere!

Hejsan,

Jag är en tjej som läser civilingenjör på LTH och tänkte också säsonga i vinter. Har gjort en säsong innan Lund i val d'isere och är väldigt van att resa och bo med andra människor. Skriv gärna till mig om ni har en plats över och hur det ser ut med kostnader och liknande :D

/Sara

Tjabba!

Jag är också väldigt sugen på att dela detta härliga boendet med er. Är också van att dela boende med andra.

Jag letar en säng/soffplats i Verbier 3 nätter 31/1-3/2. Betalar självklart! Hör gärna av er om nån vet något ?

Tillbaka
Topp