Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Bilkollektivet
Verbier eller Cham, den 17e eller 18e december
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Plastfan" data-source="post: 919005" data-attributes="member: 91132"><p>Tjena! Jag är absolut intresserad av en plats ner till Verbier.</p><p>Dock så har jag inget boende än, men om det inte löser sig tills det så hoppas jag att det löser sig där nere. Om ni har tips på billigt boende/vandrarhem/hostel/motel eller allmän plan yta att sova på så uppskattas detta också självklart!</p><p></p><p>Hör av er så fort ni vet till vilken ort det bär av!</p><p></p><p>//Majk</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Plastfan, post: 919005, member: 91132"] Tjena! Jag är absolut intresserad av en plats ner till Verbier. Dock så har jag inget boende än, men om det inte löser sig tills det så hoppas jag att det löser sig där nere. Om ni har tips på billigt boende/vandrarhem/hostel/motel eller allmän plan yta att sova på så uppskattas detta också självklart! Hör av er så fort ni vet till vilken ort det bär av! //Majk [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Bilkollektivet
Verbier eller Cham, den 17e eller 18e december
Tillbaka
Topp