Verbier Januari, Februari

samus

Ny medlem
Hej, sitter och letar boende för två månader (Januari, Februari) och har skitsvårt att hitta något för en så lång period, Är det någon med bättre koll på Verbier som vet vart jag ska vända mig? Eller är det någon som har en sängplats över de månaderna?

Tack på förhand, Mattias

samus sa:
Hej, sitter och letar boende för två månader (Januari, Februari) och har skitsvårt att hitta något för en så lång period, Är det någon med bättre koll på Verbier som vet vart jag ska vända mig? Eller är det någon som har en sängplats över de månaderna?

Tack på förhand, Mattias
Hej! Jag letar oxå boende för ett par månader i början av 2011, men det går inge vidare! De flesta hyresvärdarna vill ju hyra ut hela säsongen!
Ska leta mera, men hör gärna av dig om du hittar ngt med sängplatser över! :D

Senast ändrad:
elincarl sa:
samus sa:

Tack på förhand, Mattias
Hej! Jag letar oxå boende för ett par månader i början av 2011, men det går inge vidare! De flesta hyresvärdarna vill ju hyra ut hela säsongen!
Ska leta mera, men hör gärna av dig om du hittar ngt med sängplatser över! :D
Hej hej!

Jag och en vän letar däremot boende från februari till slutet av säsongen. man kanske skulle kunna lösa det där på något bra sätt!!!!!!!

Jag får ett beslut nästa vecka.

Om personen tackar nej så har vi EN plats hela säsongen för 3625 CHF i hyra och 365 CHF i depo.

Hälsningar
Viktor

Tjoho!
Jag är en glad kille på 21 år! Har lite boende kris nu från o med 3 januari så tänkte kolla om ni har ngn plats ledig! Jag städar lagar mat åker bräda och skrattar mycket!

hör av er om ni hittar något!

peace! :D

Tja
Jag har plats i en lägenhet från och med den sista januari.
Lägenheten delas med tre goa skidfantaster som pumpar puder dagligen och faktiskt bäddar sängen.

Lägenheten e i mkt bra skick med både tvättmaskin,diskmaskin och internet och ligger mellan Hameau och Salvoyerse (eller hur man nu stavar det) och är på cirka 70 kvm.

Jag jobbar mycket och långa dagar men hör gärna av er på 001766105124, via Freeride eller på min mail, bajen_broman@hotmail.com

Varmt välkomna in i stugan!
Jake

halloj! jag och en kompis kommer ner till Verbier 16 mars, han ska stanna resten av säsongen och jag har inte bestämt än. Vet ni någon som har ett liftkort att hyra ut? =)

Tillbaka
Topp