Verbier, letar fortfarande boende

Perras

Ny medlem
Tjenare, är en 19årig kille som har planerat ett tag nu på att åka till verbier.. min kompis har redan fixat arbete och med det fick hon boende så nu är det bara jag kvar och jag har problem med att hitta boende, jobb brukar alltid fixa sig så, kämpar hårt med det. Tänkte kolla här med er om det finns ngn som har ett boende och har plats för en/två till eller om det kanske finns ngn som vill låna ut sin lägenhet eller känner någon som har en.. Tänkte stanna hela säsongen där nere, dvs ja runt dec-april right?
Vore trevligt om ni hör av er så kan vi snacka mer om det på msn eller vad som..
Ni kan skriva till min mail sålänge.. Macruspersson@gmail.com
Ser framimot något svar!
ses!
/Marcus

Vad jag har hittat är 2 olika lägenheter..

ETOILE DES NEIGES 4
Plats för fyra personer, beskrivning:
: Very nice apt, renovated in 2007, in the Medran area. It has 1 bedroom with 2 beds, 1 bedroom with bunkbeds, 1 bathroom/toilet, 1 shower/toilet, 1 separat kitchen with dishwasher, 1 living with corner to eat, fire place, 1 sofa bed, TV, corner to seat, southfacing balcony, but no view, outside parking.
The price is CHF 25'500.- for the season, except from 16.02.08 to 01.03.08.

REGENT PIERRE 111
Plats för sex personer, beskrivning:
: very nice apt with nice furniture, located near the busstop Brunnet and the top of Les Moulins ski lift. It is on 1st floor and has 1 bedroom with 2 beds, 1 bedroom with bunkbeds, 1 bathroom/toilet, 1 shower/toilet, 1 kitchen-bar with dishwasher, living with fire place, TV, telephone, southfacing balcony with nice view, garage.
The price is CHF 30'300.-

Inte helt billigt men samtidigt är det ju också för en säsong så...
Om det finns någon som känner sig sugen på att dra ihopa ett gäng och ta ett av ställena kan ni ju höra av er! Vore trevligt om man faktiskt kom iväg denna säsongen!
Ha det
/Marcus

Hej!
Vi är två tjejer som hittat ett riktigt kap i centrala Verbier. Kolla tråden "Sökes: 4 personer till Verbier" om du är intresserad!

Tillbaka
Topp