JohanHellman Medlem 2004-03-16 Verbier mars/april #1 Fan grabben! Vore schysst om du kom ner, då jälva blir det åka av...ska visa dej några schyssta spots.
Fan grabben! Vore schysst om du kom ner, då jälva blir det åka av...ska visa dej några schyssta spots.
Knatte Ny medlem 2004-03-17 Verbier mars/april #2 Det verkar inte som någon vill ha dig Tjatte! De vet inte vad de missar