zzzgreen
Medlem
Verbier
Tjabba tjena!
Nu är det snart dags igen. Skidorna är såklart vallade och bara väntar på att få hoppa ut i det schweiziska pudret. Men för en som aldrig har varit i Verbier...:
Finns det någon ute i skidforumsetern som har järnkoll på den fina åkningen i Verbier? Var ska man åka? Var ska man inte åka?
Jag, storebror m.fl. tycker att ett tips från coachen vore riktigt trevligt.
Trevlig skidåkning till alla i vinter.
/Johan
Nu är det snart dags igen. Skidorna är såklart vallade och bara väntar på att få hoppa ut i det schweiziska pudret. Men för en som aldrig har varit i Verbier...:
Finns det någon ute i skidforumsetern som har järnkoll på den fina åkningen i Verbier? Var ska man åka? Var ska man inte åka?
Jag, storebror m.fl. tycker att ett tips från coachen vore riktigt trevligt.
Trevlig skidåkning till alla i vinter.
/Johan