yvonnecarlsson
Ny medlem
Verbier
Ska ner till Verbier i december o säsonga! Någon som är intresserad av att dela boende?
Tips är http://www.verbier.ch/yvonnecarlsson sa:Tja!
Låter kanon! Letar boende just nu, addat dig på msn så kan vi snacka vidare!
/Yvonne