VEt någon av en internet butik där man kan få tag på oakley goggles?

JL-N

Ny medlem
VEt någon vart man kan få tag på oakley goggles på någon internet butik.

www.blue-tomato.at
dom har allt. det e fan den bästa sidan vad det gäller ski/snowboard utrustning som finns, gå in där och kolla så kommer du hitta det du söker. Men om du söker efter oakley prudukter på internet för at du vill göra ett bra köp, så är du ute fel. Just oakley kan du i stort sett inte hitta billigare på nätet, eftersom att det är ett europeiskt märke, så är priserna relativt lika inom europa, så köp dem lika väl i sverige, såvida du inte köper dem med andra prylar och överstiger 300 euro för då behöver du inte betala porto, och då blir det lika dyrt som i sverige, dvs det går på ett ut!!!!

Oakley är skräpkvalitet, men snygga. Arnette äger!!!

Sist jag kollade var väl oakley ett amerikanskt märke med huvudkontor i Califonien eller har jag fel.

/R

www.backcountrystore.com, där har ni en bra sida! Finns billiga Oakley och MYCKET andra saker... Typ Oakley Wisdom, 95$, det är ju ganska billigt! De skickar Internationellt, beställer man mycket grejor blir frakten ganska billigt. Det som man skall akta sig för är moms och dyl. Maila dom och kolla fall man skicka med Parcel Force... Bra som bara den, snabbt och ingen moms!

Slevin, såg att du bor i obbola. Om det är obbola utanför umeå så kan du åka till sporthuset dom ska ha oakley. Jag köpte mina oakley goggles där förra året kostade 599 kr funkar skitbra!

Jag har köpt mina wisdom i veckan med kamoflage färg och brun lins för 500:- Undrar ni vart?

qz_dean: aaaa, det undrar vi. För det va väl inte begagnade?

Yeah... Gissar att du köpte dom i malmö?
Köpte dom svarta wisdom... 500 var ett sweet pris... Fast jag tror inte det finns några kvar... Hittade mina på blocket, nån snubbe som köpt in ett helt parti och ville bli av med dom... Im happy =)

dom finns ju i nästan varje sportkedja..
team sportia, intersport och stadium har oakley här i hstd iaf...

Jo corneliuz alldeles riktigt jag köpte dom av en snubbe från malmö. Men jag tror att det finns några kvar, jag beställde ett par åt en polare och då hade han fått in a-frame också... fett. Ett tips bara, kolla in blocket :DD

NoComply har väl goggles? billiga?

Senast ändrad:

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp