burtons byxor är ju inte så jättebilliga, om du hittar brallor under tusenlappen så är det reaJohan_Nilsson sa:men jag hittade inget på boardstore, junkyard,blue tomato eller steepstore som är rätt så billigt
okej men vet du nån bra ganska billig hemsida med burton byxorKinkan sa:burtons byxor är ju inte så jättebilliga, om du hittar brallor under tusenlappen så är det reaJohan_Nilsson sa:men jag hittade inget på boardstore, junkyard,blue tomato eller steepstore som är rätt så billigt
de kan vara nåt annat märke bara det är snygga bruna byxor.Victors sa:får man fråga, varför just de märkena?
alla burton byxor är ju dyra.. förutom kanske förra årets ifall dem har kvar dem någonstans!Johan_Nilsson sa:okej men vet du nån bra ganska billig hemsida med burton byxorKinkan sa:burtons byxor är ju inte så jättebilliga, om du hittar brallor under tusenlappen så är det reaJohan_Nilsson sa:men jag hittade inget på boardstore, junkyard,blue tomato eller steepstore som är rätt så billigt
Sanna ord:ptittti540 sa:du måste ju vara dum om du tror att du allvarligt ska hitta SNYGGA billiga märkes täckbyxor:P