Denzeleng Ny medlem 2009-10-12 Vevparti hjälp! BMX #1 Hej! Jag ska köpa nytt vevparti till min KHE Bar-bados am bmx snart, det går att välja mellan mid, spanish och euro B.B vilket ska jag ha? Skulle det passa? Det är spanish Tror ni att jag behöver det här? Senast ändrad: 2009-10-12
Hej! Jag ska köpa nytt vevparti till min KHE Bar-bados am bmx snart, det går att välja mellan mid, spanish och euro B.B vilket ska jag ha? Skulle det passa? Det är spanish Tror ni att jag behöver det här?
Kosmos Medlem 2009-10-13 Vevparti hjälp! BMX #2 Demolotion vevarmarna och Fly Bikes bb cupsen passar om du köper båda i Spanish BB!
Alex_Sverin Ny medlem 2009-10-13 Vevparti hjälp! BMX #3 du ska inte ha nått av dom. Khe bar-bados am har US BB. men du borde ju kunna köpa ett vevparti utan lager och köpa ett US BB lager löst.
du ska inte ha nått av dom. Khe bar-bados am har US BB. men du borde ju kunna köpa ett vevparti utan lager och köpa ett US BB lager löst.
Denzeleng Ny medlem 2009-10-13 Vevparti hjälp! BMX #4 Ok jag läste att khe barbados 2008 har mid bb. Kan det stämma?
Alex_Sverin Ny medlem 2009-10-13 Vevparti hjälp! BMX #6 de har jag ingen aning om. men den jag lagade hade iaf US BB (ja samma sak som American BB)