Vi har lägenhet i Chamonix!

Safira

Ny medlem
Det är tyvärr fullt!

Vi har en lägenhet i Chamonix sud. Vi är tre tjejer och behöver dela boendet med två seiösa snöfantaster. Vi har lägenheten från och med dec till april så vi vill att ni är med och delar hyran under hela den tiden. Garage finns. Utsikt över torget. Bredband finns mot viss månadsavg. Fullt utrustad lägenhet. Och det viktigaste, vi är jäkligt trevliga och det ska ni oxå vara!
Förresten hyran ligger på 15000/mån så blir vi 5 st blir det ju 3000/skalle.
Hör av er!

Hej, Jag och min tjej letar lgh. Det vore trevligt att dela med några trevliga tjejer.
Hör gärna av er på aleda958@student.liu.se
/Alex

Hej! Jag mailade just dig men jag skriver här också. Jag och min kompis ska ner till Chamonix den 20 dec och vi är jätteintresserade av att dela boende med er under hela säsongen. Även om ni ska betala hyra för hela december kan vi vara med o dela på den. Och vi är jätte trevliga! Vi bor förresten i Stockholm.

Skriv så fort du kan om ni fortfarande söker folk att bo med! Skriv gärna till min mailadress: zurrar@hotmail.com

/Ida

Hej. Vill gærna bo med er. Ær en 24 årig grabb från gøteborg som længtar efter snøn och farten .Som vanligt sent ute men hoppas att ni ær snælla o tar mig med.

Hør av er /seb

Tjena!
Detta låter mer än toppen! Har ni plats för tre pers till? Vi är nämligen tre tjejer från Gotland som ser fram emot att dela lägenhet med er...

Frida

Jag och min tjejkompis, båda från göteborg är väldigt intresserade! Vi är glada, lättsamma, sociala och ordningsamma. Oss kan ni lita på!
Hör av er för mer information.
Hälsningar Rebecca

Hallå!!!
Har ni inte ännu fått något napp på boendet så är jag väldigt sugen. Jag åker ner själv och hoppas att ni har en plats kvar för en skidåkare som vill försöka mig på bräda igen och även telisar. Förmodligen blir det mest skidåkning...

Jag håller alla tummar och ni får hjärna höra av er ang. boendet=)

// Daniel (ketch77@spray.se eller 0733-767 313)

HEI VI ER TO KARER PÅ 24ÅR FRA NORGE SOM SKAL TIL CHAMO.

HAR HVERT DER FLERE GANGER FØR OG BEGYNNER Å BLI GODT KJENT MED FRIKJØRINGS MULIGHETER. HADDE EGENTLIG PLANER OM Å REISE NED 26 DEC MEN KAN GODT BETALE FOR HELE DEC OGSÅ.

HAR STOR BIL 4x4 og PS2 OG ER FORØVRIG KJEMPE TRIVELIGE GUTTER.

HÅPER PÅ SVAR

TEDDA78@YAHOO.COM

PS. TA EN TITT PÅ HJEMMESIDEN VÅR www.bamboosh.com

vi är två tjejer som är riktiga snöfantaster :)
vi har jobb på G och behöver bara någonstans att bo. Vi stannar hela säsongen ut.
Vi är skötsamma och två riktigt roliga tjejer.
Vi åker ned för att jobba, festa och självklart åka snowboard!
Hör av er!
Emelie Ovekrans och Therese Frykman
minibarnet@hotmail.com
0705103309

någon borde lägga ner den här tråden, safira & c:o bor nog inte kvar i lägenheten...

Det borde finnas ett speciellt forum för den här typen av "annonser", när man postar en "annons" skulle man fylla i ett formulär med uppgifter om hur länge erbjudandet är aktuellt ex. dec 2002 till april 2003. när tiden löpt ut skulle annonsen kunna försvinna av sig själv, dessutom skulle det vara lättare att hitta bummar-sambos om "annonserna" låg under ett forum, sorterade efter kontinent/land/ort kanske...

Som det ser ut nu är "skibumkompisar" det forum som har flest inlägg, säkert flest inaktuella inlägg också.

Lite förslag till förbättringar av en redan bra sajt =) tack!

Tillbaka
Topp