Mitch_Buchannon Ny medlem 2003-10-21 Vi ska köra, köra fort som fan! #1 Sladda runt med bilen hela vägen till Andermatt. 28 nov eller något. Är det någon som ska med?
Andejo Ny medlem 2003-10-25 Vi ska köra, köra fort som fan! #2 Tjena Viktor, Anders erikas kompis här. Erika sa att ni skulle ner och åka lite i vinter. Hade ni tänkt bo på ett ställe eller bara glida med bilen? Sugen på Andermatt eller engelberg
Tjena Viktor, Anders erikas kompis här. Erika sa att ni skulle ner och åka lite i vinter. Hade ni tänkt bo på ett ställe eller bara glida med bilen? Sugen på Andermatt eller engelberg