Vi söker Jib Academy orter/arrangörer 2008/2009

red9

Ny medlem
Hej alla!

Vi kommer att köra Jib Academy i vinter igen. Avslutningen blir en fet final i Kläppen den 28 mars.

Vi söker klubbar som vill arrangera kval från norr till söder. Maila oss namn på klubb, kontaktperson, mobilnummer och mailadress så kommer vi att kontakta er i början på nästa vecka.

Målsättningen är att få till fler kval på nya som gamla orter och en eller flera åkare kvalar in till finalen från varje kval. Utfallet beror lite på intresset från alla er där ute. Vi är råpeppade som vanligt.

Vinnaren i finalen kommer att direktkvalas till världsfinalen. Ett antal åkare kvalar in till europafinalen med möjlighet att gå vidare till världsfinalen.

Ser fram emot alla era förslag. jibacademy@louder.se
/ulf

är det fortfarande låg ålders gräns på det? har för mig att det var 15 år förra gången?

Härligt med final i kläppen:D Ja tycker att ni ska köra kval i lindvallen som vanligt de är alltid bra:)

Ja men då är frågan om ni ändrat så det är till och med 16 år? annars blire jefligt segt för mig bara för jag fyller år tidigt på säsongen,

Bygdsiljum! som förraåret! kommer komma mer folk då, alla som bor här i norrland viste inte om att de skulle vara här, så dom flesta va bortresta

lindvallen är bra!
känns som att åre behöver ett också, och nåt högre upp!
och ett i stockholm typ

aha ska jibbqa academy vara på en klubb i år :p det blir spännande, har altid villat kombinera skidåkning å festandet :)

jag tycker hassela eller vemdalen, även fasst det är rätt så sugiga parker så tror jag att väldigt många nya åkare kommer att visa upp sig.

Tillbaka
Topp