Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
jaaa, det är säkert folk som skulle ställa upp och skapa en ny park där då kanske?!Huggybear sa:har i o för sig aldrig varit i gb, men jag vågar gissa på att åre har en bättre park efter att ha sett filmer från gb.a_ahlnas sa:exakt. det kommer va samma åkare som tänkt köra i åre plus fler östersund locals. ett kort i gb kostar typ 60 kr medans i åre kostar det 250jocke_92 sa:håller me![]()
Håller med Jeppson där.. det skulle va riktigt fint!Jeppsoon sa:Ett kval i Ramundberget vore cleant. Säkert många som skulle komma.
Kanske kan Åre ha finalen.Huund sa:det e klart det ska vara i åre palla åka till nån piss backe i östersund:/
maila in förslaget, det låter bra =Djeppenator sa:ha att dra gränsen vid 16? jag förstår inte.. då jag som 17åring inte fick va med och delta i årets tävling blev gryyymt besviken.
manske kan man som JMagnusson ha 2 vinnare? en i undgom å en i Juinior? 10-15 och 16-18?
på så sätt skulle ni utvinna alla talanger från hela sverige. även dom lite äldre.. å så drar ni in ett par slantar tillpå anmälan.
GO FOR IT!
Håller helt med!Rastavibrationer sa:En bra backe att ha Jibacademy i vore Kungsberget. Bra möjligheter till en bra arena och väldigt många duktiga jibbers.
vad jag vet skulle göra en av nordens största parker... men det är bara ett ryckte jag har hört !Jesper_Keskitalo sa:Hörde att björkliden skulle fixa en lite bättre park :O
jo men huggybear tävlingarna körs typ i gröna linien i åre. och sånna hopp kan Gb också byggaHuggybear sa:har i o för sig aldrig varit i gb, men jag vågar gissa på att åre har en bättre park efter att ha sett filmer från gb.a_ahlnas sa:exakt. det kommer va samma åkare som tänkt köra i åre plus fler östersund locals. ett kort i gb kostar typ 60 kr medans i åre kostar det 250jocke_92 sa:håller me![]()
Det luktar bra ide...Limp sa:tävling för äldre än 16 också?
Wordjeppenator sa:ha att dra gränsen vid 16? jag förstår inte.. då jag som 17åring inte fick va med och delta i årets tävling blev gryyymt besviken.
manske kan man som JMagnusson ha 2 vinnare? en i undgom å en i Juinior? 10-15 och 16-18?
på så sätt skulle ni utvinna alla talanger från hela sverige. även dom lite äldre.. å så drar ni in ett par slantar tillpå anmälan.
GO FOR IT!