Video hjälp?

Rautio

Medlem
Video hjälp?
Hej! jag undrar om det finns nån som vet hur man gör så det går i slowmotion i video vegas 4? är inte så bra å redigera å så :p

finns det nå sida där man kan få hjälp med hur man ska använda programet? : )

Tacksam för svar!

Video hjälp?
Höger Clicka på klippet å leta upp Velocity då kommer de upp ett grönt streck på klippet om du drar det uppåt så går det segare (slowmotion) dra du det neråt så går det snabbare. Man gör så iallfall på 6.0 men prova

Video hjälp?
Vegas kostar någonstans mellan 4000 och 5000 tror jag det var , men högerklicka på klippet sen Velocity där någonstans !!

GL_HF länkar efter filmen eftersom man har sett dig i måttsund=)

Video hjälp?
Forum värdarna är ju skit hårda på att vi inte snackar om pirat kopiering här :P Men jag va också lite Gangzta (;

Video hjälp?
Typ så hårda att vi inte pratar om piratkopiering eller liknande. Sådana inlägg raderas, det har, numer, även sebbe_h erfarenhet av.

Video hjälp?
Åkej, så det är okej att säga att man laddade hem den där grejen får nden där sidan å sånt?

Video hjälp?
Joo det går! men vissa kameror e Störda så man får helt enklet göra dom till mpeg filer i Movie maker, Jag och min kompis håller på med det nu...

Video hjälp?
Ok, hade tänkt å prova med att göra om i movie maker men ville kolla här först :P

Lärde mig backflip och Dspin 7 idag :)

Senast ändrad:
Video hjälp?
Okej : ) fick det och fungera , någon som vet hur man omvandlar filerna från video vegas filer till vanliga som går och spela upp i tex vlc ?

/ Jonathan.

Senast ändrad:
Video hjälp?
Nej, dom håller på och fixar deras nya sajt. :P

Du kan ju googla lite? tex. Vegas tutorials..

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp