Videofunktionen

martindahmartin

Ny medlem
Videofunktionen
Jag satt och såg på lite videos här på freeride idag, och då när jag skulle kolla på kommentarerna tänkte jag att det skulle (enligt mig) var bättre om det var mer som forumet, så det är den äldsta kommentaren högst upp och sen så att det går att citera andra kommentarer. För nu är det lite jobbigt att gå längst ner för att förstå vissa kommentarer och sånt. Det här är bara vad jag tycker, vet inte om nån annan tycker det:)

Videofunktionen
Tycker också det var bättre när de äldsta var högst upp!
Att kunna citera en kommentar vore roligt.

Videofunktionen
så har jag också tyckt att de vore bra.. iallafall citat och redigera borde finnas så man kan ändra om man stavar fel eller om man vill citera någon!

för övrigt är funktionen grym nu när den är updaterad! bara topplistan som är lite knepig.. känns som att klipp flyttas lite hit å dit, borde vara så att om ett klipp är i top så ska de vara svårare att rösta ner det.. eller nått sånt!

och så borde det stå hur många som röstat när man seri miniatyrer.. om en film har 5 stjärnor så kan de ju vara bara en som röstat, och då behöver den inte vara så bra som man kanske kan tro.. men styår de 1 röst, så ser man direkt och de skulle vara sjukt mycket bättre! de står ju när man klickar upp videon... men vore bra å se innan man öppnar också! :)

Videofunktionen
ja, sen borde det finnas som freeridebilderna, men freeridefilmer (vet inte om det redan finns, är det så att filmerna som syns på framsidan är utvalda eller?) alltså filmer som är utvalda. Fast det finns nog redan, bara så att jag inte upptäckt det :)

Videofunktionen
Jag tycker att det borde finnas en svammelkategori för såna som mig att lägga upp äta mat-filmer i. Vad äre för skit att man blir varnad för att man lägger upp filmer när man avnjuter hamburgare och frukost?

Skärpning.

Videofunktionen
kaal sa:
Jag tycker att det borde finnas en svammelkategori för såna som mig att lägga upp äta mat-filmer i. Vad äre för skit att man blir varnad för att man lägger upp filmer när man avnjuter hamburgare och frukost?

Skärpning.
joo, det borde finnas, men du blev kanske varnad för att tänk om alla la upp såna filmer, då hade de ju tagit upp massa utrymme?:D

Videofunktionen
kaal sa:

Skärpning.
Det finns redan en videosajt för sånt material som heter Youtube där kan du hitta dansande katter och personer som äter hamburgare. Mycket roligt men också väldigt svårt att hitta. På Freeride försöker vi sätta nivån lite högre med krav på kvalitet.

Videofunktionen
Svårt att inte vara dryg när man är så fräck att man får vara moderator för ett diskussionsforum på internet va?

Videofunktionen
kaal sa:
Svårt att inte vara dryg när man är så fräck att man får vara moderator för ett diskussionsforum på internet va?
Du kanske inte vet att det är Johan som grundade freeride? :)

Förövrigt tycker jag INTE att det ska finnas en redigera-funktion på kommentarerna. Lagt kort ligger.

Videofunktionen
tycker man borde kunna se hur folk röstade..

Inte att man ska va tvungen att kommentera för att se hur folk röstar, men att de ska gå å klicka på ngt ställe, typ brevid stjärnorna, så ska man kunna se där..

Typ som med favoriter, man klickar på "favorit hos: 3 medlemmar" Så ser man vilka so har den som favorit :P

Videofunktionen
Kruxelidux_gangsta-thug sa:
tycker man borde kunna se hur folk röstade..

Inte att man ska va tvungen att kommentera för att se hur folk röstar, men att de ska gå å klicka på ngt ställe, typ brevid stjärnorna, så ska man kunna se där..

Typ som med favoriter, man klickar på "favorit hos: 3 medlemmar" Så ser man vilka so har den som favorit :P
Det är väl kanske lite meningen att man inte ska kunna se vem som röstat vad. Ungefär som när man röstar i riksdagsvalet.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp