Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Videoredigeringsprogram enkelt
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="xQubeZ" data-source="post: 1142413" data-attributes="member: 166112"><p>Låter konstigt att Premiere Pro krånglade. Finns självklart mycket buggar i programmet men det borde gå o lösa. Av de programmen jag testat tycker jag Premiere CC (Pro) är klart lättast och mest intuitivt att använda. Kanske bara var konstiga export inställningar som skapade problem för dig? Annars finns alltid Sony Vegas Pro (tror iaf det fortfarande finns kvar) vilket är relativt simpelt så länge du inte gör så avancerade saker. För mer avancerat med tracking, rotoscoping osv är Premiere tillsammans med After effects det bästa alternativet enligt mig av det jag testat.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="xQubeZ, post: 1142413, member: 166112"] Låter konstigt att Premiere Pro krånglade. Finns självklart mycket buggar i programmet men det borde gå o lösa. Av de programmen jag testat tycker jag Premiere CC (Pro) är klart lättast och mest intuitivt att använda. Kanske bara var konstiga export inställningar som skapade problem för dig? Annars finns alltid Sony Vegas Pro (tror iaf det fortfarande finns kvar) vilket är relativt simpelt så länge du inte gör så avancerade saker. För mer avancerat med tracking, rotoscoping osv är Premiere tillsammans med After effects det bästa alternativet enligt mig av det jag testat. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Videoredigeringsprogram enkelt
Tillbaka
Topp