Vidga era vyer i Europa

Onlytelemark

Ny medlem
Vidga era vyer i Europa
Väldigt vad folk är insnöade pa alperna, vidga era vyer lite, trots att jag bor där jag gör sa har jag kanske totalt ca 20 skidagar i Pyreneerna eller Picos de europa i nordvästra spanien varje säsong. Vill man ha puder, sa är norra Grekland ett hett tips liksom Makedonien och Kosovo. Vidare finns utmärkta skidomraden med stora topptursmöjligheter i Turkiet, det tillhör europa politiskt även om den största delen geografiskt ligger i asien, det är jäkligt interessant att färdas mellan bergsbyarna, manga av byborna har familje medlemmar som flyttade till Sverige för kanske upp till 40 ar sedan, sa det finns goda förutsättningar till billigt boende, kanske till o med gratis under en topptursvecka pa egen hand. Mellersta Italien med Monte Sibillini och Gran Sasso har ocksa omraden som är bra för toppturer, även om skidorterna där inte är nagot att sträva efter, det gar att i Jan-Mars hitta mkt billigt flyg till Rom, sedan är det 1tim30min med hyrbil,

Vidga era vyer i Europa
Kozuf i Makodonien nära gränsen till Grekland. Har du testat det? Såg ju super ut snubblade över nån Youtube video. Puder i massor. Men finns det ens liftar där undrar man ju? Och hur tar man sig dit?

Tillbaka
Topp