Vilka är dom vanligaste skadorna?

LeoW

Medlem
hej jag håller på med en liten underkökning. Kan ni svara på vilka skador som ni tror är vanligast.

a)knäskador

b)Armskador

c)övrigt

Tack på förhand!

Skulle nästan säga a,b och c för det händer mkt med allt!

förra sommam drog jag iväg på min cykel på stenplattorna utånför mit hus mot vägen då stog jag upp och så börja jag dra över men när jag skulle ta av benen satt jag fast ..så jag drog ner fort som fann i stenplattorna slog i ruggen men mest lidande var armbågen som fick nån blödning så resten av den sommarn fick jag nån slags cp-nerv när man slog i armbågen så gjorde de ont som faann..kanske inte ensam om armbågen...kan erkänna att jag försökte styla lite...

Synd att ingen förstår vad du skriver ands, säkert en jättebra historia...

Lätt knäskador, tumskador får man ju bara om man har händerna instuckna fel i stavarna...

Svårt o veta men jag säger A! eftersom jag slet sönder mitt jävla cp knä i påsk. Känner även en polare som gjorde likadant förra påsken. Sen att man stukar tummarna titt o tätt räknas inte.

Carled sa:
Synd att ingen förstår vad du skriver ands, säkert en jättebra historia...

Lätt knäskador, tumskador får man ju bara om man har händerna instuckna fel i stavarna...
När man crashar ordentligt flyger stavarna all världens väg ändå så ;)

Ursäkta mig carled, men åker inte du med gjutjärnsstavar? Har hört talas om sånadär aluminiumstavar, borde gå av minst lika lätt som bambustavar ;)

Näe, kanske ska börja med det... Dock kvaddar jag mina stavar i sittliftar. Series4-aluminium my ass, de blir ju lika böjda ändå!

tummskador är absolut vanligast, har själv nedsatt rörlighet i båda tummarna nu för tiden efter att ha stukat dom allt för många gånger

Tillbaka
Topp