Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Vilka av dessa skidor passar bäst för mig?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="henrikmjoberg" data-source="post: 295050" data-attributes="member: 9651"><p>..hm, tja smaken är som bekant som baken. Kan bara tillägga att de är inte skoj att köra på en alltför hård skida i förhållande till ens egenskaper och färdighetsnivå. Då är det roligare att gå på ett mjukare alternativ hur cool skidan i sig än är.. du ska ju köpa något som passar dig! Hur som helst är bägge dina alternativ fin fina lagg.</p><p></p><p>Jag drar mig till minnes att jag var nitton och köpte ett par stenhårda Salomon 190 cm puckelskidor med dämpning. Det var inte skoj, och kanske var det meningen att de blev stulna i Åre.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="henrikmjoberg, post: 295050, member: 9651"] ..hm, tja smaken är som bekant som baken. Kan bara tillägga att de är inte skoj att köra på en alltför hård skida i förhållande till ens egenskaper och färdighetsnivå. Då är det roligare att gå på ett mjukare alternativ hur cool skidan i sig än är.. du ska ju köpa något som passar dig! Hur som helst är bägge dina alternativ fin fina lagg. Jag drar mig till minnes att jag var nitton och köpte ett par stenhårda Salomon 190 cm puckelskidor med dämpning. Det var inte skoj, och kanske var det meningen att de blev stulna i Åre. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Vilka av dessa skidor passar bäst för mig?
Tillbaka
Topp