Hasse_Lindborg
Aktiv medlem
Vilka bindningar ska jag ha?
Beror på vad du väger.... Oc med de du har skrivet här ovan så är Jester sjukt för kraftig för dig...
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
du är för lätt för jester. du klarar dig utmärkt på griffon och kommer ha glädje av dessa länge.k2vilkor95 sa:Sista frågan, vilken är bäst av jester och griffon?
okej, tack så mkt för alla tips!Lee-nus sa:du är för lätt för jester. du klarar dig utmärkt på griffon och kommer ha glädje av dessa länge.k2vilkor95 sa:Sista frågan, vilken är bäst av jester och griffon?
ca 65 med alla skidkläder o pjäxor på!Hasse_Lindborg sa:Beror på vad du väger.... Oc med de du har skrivet här ovan så är Jester sjukt för kraftig för dig...
Ingen betydelse med eller utan kläder... Men som sagt Jester är för kraftig för dig..k2vilkor95 sa:ca 65 med alla skidkläder o pjäxor på!Hasse_Lindborg sa:Beror på vad du väger.... Oc med de du har skrivet här ovan så är Jester sjukt för kraftig för dig...
aa, okej då väger jag ca 60 för jag åker med väska o där har jag lite grejer som vägerHasse_Lindborg sa:Ingen betydelse med eller utan kläder... Men som sagt Jester är för kraftig för dig..k2vilkor95 sa:ca 65 med alla skidkläder o pjäxor på!Hasse_Lindborg sa:Beror på vad du väger.... Oc med de du har skrivet här ovan så är Jester sjukt för kraftig för dig...
Och det har ingen betydelse heller... Naken vikt räknas..k2vilkor95 sa:aa, okej då väger jag ca 60 för jag åker med väska o där har jag lite grejer som vägerHasse_Lindborg sa:Ingen betydelse med eller utan kläder... Men som sagt Jester är för kraftig för dig..k2vilkor95 sa:ca 65 med alla skidkläder o pjäxor på!