Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vilka bindningar till Black Crows Camox Freebird?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="xQubeZ" data-source="post: 1237753" data-attributes="member: 166112"><p>Inte värt med shift på så lätta skidor. En lätt tech binding hade jag valt. Salomon mtn, Plum Pika eller ATK FR14 är några nice alternativ imo. Vill du ha shift eller kingpin hade jag valt en lite tyngre skida istället eftersom kör du på nån av dem kan du lika gärna slänga på lite mer vikt i skidan för trevligare åkning nerför.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="xQubeZ, post: 1237753, member: 166112"] Inte värt med shift på så lätta skidor. En lätt tech binding hade jag valt. Salomon mtn, Plum Pika eller ATK FR14 är några nice alternativ imo. Vill du ha shift eller kingpin hade jag valt en lite tyngre skida istället eftersom kör du på nån av dem kan du lika gärna slänga på lite mer vikt i skidan för trevligare åkning nerför. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vilka bindningar till Black Crows Camox Freebird?
Tillbaka
Topp