Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vilka bindningar till Black Crows Camox Freebird?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hthun" data-source="post: 1238449" data-attributes="member: 144186"><p>Tycker inte alls du kommer med dåliga åsikter utan ren och skär fakta! Kunde inte sagt det bättre själv. Hade inte kostnad och böket med att ta med sig flera par skidor varit faktorer som ställer till det hade jag ägt minst 3 par skidor. Två för liftåka en pist och en skojskida samt en tur skida. Innan jag bytte till camox med shift körde jag med tech bindningar dom tjuvlöste vid ett antal mindre önskvärda tillfällen och sedan dess är man inte så taggad på att pressa hårt med tech bindningar längre.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hthun, post: 1238449, member: 144186"] Tycker inte alls du kommer med dåliga åsikter utan ren och skär fakta! Kunde inte sagt det bättre själv. Hade inte kostnad och böket med att ta med sig flera par skidor varit faktorer som ställer till det hade jag ägt minst 3 par skidor. Två för liftåka en pist och en skojskida samt en tur skida. Innan jag bytte till camox med shift körde jag med tech bindningar dom tjuvlöste vid ett antal mindre önskvärda tillfällen och sedan dess är man inte så taggad på att pressa hårt med tech bindningar längre. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vilka bindningar till Black Crows Camox Freebird?
Tillbaka
Topp