Vilka bindningar?

Vilka bindningar?
Hejsan alla skidåkare!
Har just köpt ett par Salomon 1080 Foil, Men, jag undrar fortfarande vilka bindningar ja ska ha. Alternativen är (1) Lock kolvbindning (2) Salomon vanlig bindning, 912:or

Hänger ganska mycket i parken. Skulle verkligen vilja veta vad ni tycker så skriv på :)

//Oliver

Vilka bindningar?
Sök på forumet!!!

Jag vet inte vilken bindning du menar med look/ross kolv bindning! om det är den butiksvarianten i plast eller metallbindningen...
Om du ska jämföra look/ross med salomon 912 så kan jag säga att de spelar inte i samma liga... look/rossen är så mycket bättre!

Annars kan du köpa en bindning som är GRYM!!! den kommer du bara älska den enda bindningen jag litar på....
https://www.freeride.se/admarket/ad.php?id=21046

Senast ändrad:
Vilka bindningar?
använder själv ett par Look p12 Jib i parken, fungerade utmärkt förra säsongen. Är jävligt glad över det, efter allt man hört om folk som köpt marker bindningar och har fått typ halva säsongen förstörd på grund av att dom har pajat på olika sätt. så mitt tips är att köpa ett par look bindningar, dom är värda pengarna.

Senast ändrad:
Vilka bindningar?
tack för responsen killar :), snacka me killen i affären. hans kommentarer var att ifall man sätter sig på röven på kolvarna blir det ont.. är det något att bry sig om lr ska ja helt enkelt köra på look. han sa också att det var mer skador... måste erkänna att e lite skrajj men ändå. E riktigt sugen på looken.. säg till

Tillbaka
Topp