Vilka butiker brukar a ”Black Friday rea”?

Stadium har 25% på alpint just nu.

Edit: En extra tips är att Stadium ger extra rabatt vid köp av både skida och bindning. Man behöver inte välja monterat om man hellre sköter det själv.
Screenshot 2024-11-21 at 20.31.31.png

Senast ändrad:
Plockar upp denna. Hade tänkt vara extra snäll och köpa ett par ATK-bindningar till sambon, men med tanke på priset så betalar man ju gärna så lite som möjligt. Brukar ex Sport Conrad eller de andra stora tyskarna någon vettig rea?

Plockar upp denna. Hade tänkt vara extra snäll och köpa ett par ATK-bindningar till sambon, men med tanke på priset så betalar man ju gärna så lite som möjligt. Brukar ex Sport Conrad eller de andra stora tyskarna någon vettig rea?
Sport-Bittl kör iaf Svartvecka.

De har fortfarande Fischermärkta Dynafit-bindningar till kanonpris. T.ex. Superlite 150 för 148€, Speed Turn för 138€ !

Wtf, då är det ju inte ett lika bra pris. Ja, jag har handlat ett par pivots därifrån, funkade bra. Skickas från Danmark har jag för mig.

Eller något fel i prissättningen, för det var bara denna artikeln som strulade. Drog iväg ett mail, kan ju vara något fel, men ibland är saker bara för bra för att vara sanna ;)

Segt just nu att försöka sälja sitt gamla set.
När exempelvis Bittl säljer :

Scott Superguide 88
Bindning
Hudar
393 euro

Man får ligga lågt tills BF-hysterin har lagt sig.

Segt just nu att försöka sälja sitt gamla set.
När exempelvis Bittl säljer :

Scott Superguide 88
Bindning
Hudar
393 euro

Man får ligga lågt tills BF-hysterin har lagt sig.
Jamen då har du ju redan dina smala rock-skis. Du kan ju handla ett back-up-par för en spottstyver!! 🤣

Inte för att jag behöver ett set till men fasiken med dom priserna kliar det i köpknappsfingret😲
Tur att man har karaktär när det gäller lagg!

Man kan lätt få intrycket att det är Black Week på denna sida:

Snödjup

Tillbaka
Topp