BostromTom Ny medlem 2008-12-31 vilka filmade på storklinten skicamp 27-28/12 ? #1 jag skulle gärna vilja ha nått klipp på mina dubbelflippar om någon har det adda mej på bostrom-@hotmail.com
jag skulle gärna vilja ha nått klipp på mina dubbelflippar om någon har det adda mej på bostrom-@hotmail.com