Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vilka frågor skulle ni vilja ställa till Kaj Z?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Deleted member 80259" data-source="post: 820251"><p>OOOOOOH :lol:</p><p></p><p>OnT skulle jag vilja veta...</p><p></p><p>Vill du ha barn? För han har väl inga och börjar bli till åren?</p><p></p><p>Röker du på? För han har en sån frilla...</p><p></p><p>Hur mycket pengar (ganska exakta siffror) har du tjänat på skidåkningen? Hur mycket blir det om man inkluderar resor, kläder och utrustning? Kan bli svårt att räkna ut det i och för sig.</p><p></p><p>Har han problem med polyperna eller varför pratar han så lustigt?</p><p></p><p>Hur fort går hans SAAB?</p><p></p><p>Om du inte var skidåkare, vad skulle du göra då? (Ett seriöst yrke)</p><p></p><p>Favoritdjur? Jag gissar på örn eller någon annan fågel.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Deleted member 80259, post: 820251"] OOOOOOH :lol: OnT skulle jag vilja veta... Vill du ha barn? För han har väl inga och börjar bli till åren? Röker du på? För han har en sån frilla... Hur mycket pengar (ganska exakta siffror) har du tjänat på skidåkningen? Hur mycket blir det om man inkluderar resor, kläder och utrustning? Kan bli svårt att räkna ut det i och för sig. Har han problem med polyperna eller varför pratar han så lustigt? Hur fort går hans SAAB? Om du inte var skidåkare, vad skulle du göra då? (Ett seriöst yrke) Favoritdjur? Jag gissar på örn eller någon annan fågel. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vilka frågor skulle ni vilja ställa till Kaj Z?
Tillbaka
Topp