Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
1Hasse_Lindborg sa:Varför är Jarle så kort för? Och inte lika vältränad som Kaj?
Trodde det skulle vara ngt mer seriösa svar...Perkal sa:En fråga?
"Ligga?"
Jag vet, jag vet, jag vet!Jarle sa:Hur många öl är lagom på en premiär?
Nu skall han ju inte köra FWT så varför skall det vara intressant för? (obs bara min åsikt)jeez sa:fråga lite om FWT tävlingarna, vad som fungerar bra/mindra bra? om det är något han skulle vilja förändra? vilka face skulle han vilja se en ny tävling på? hans (och sverres) tävling i argentina (chile?)?
Sen när började åkarens egna längd spela speciellt stor roll vid val av skidlängd?Nojlas sa:Fråga han varför han åker så långa lagg - Kaj är ju ganska kort (inte så kort som Jarle) men har vad jag vet alltid kört på mäktigt långa lagg. (En del 2m+ tror jag?)
Han har ändå varit med så länge fwt har funnits, plus att han har varit med på sjukt mycket tävlingar genom åren. Jag är säker på att han har åsikter om FWT och om tävlingar i allmänhet.Hasse_Lindborg sa:Nu skall han ju inte köra FWT så varför skall det vara intressant för? (obs bara min åsikt)jeez sa:fråga lite om FWT tävlingarna, vad som fungerar bra/mindra bra? om det är något han skulle vilja förändra? vilka face skulle han vilja se en ny tävling på? hans (och sverres) tävling i argentina (chile?)?
OOOOOOH :lol:Hasse_Lindborg sa:Varför är Jarle så kort för? Och inte lika vältränad som Kaj?
öhhm, en vild gissning: för att han gillar det?Nojlas sa:Fråga han varför han åker så långa lagg - Kaj är ju ganska kort (inte så kort som Jarle) men har vad jag vet alltid kört på mäktigt långa lagg. (En del 2m+ tror jag?)
+1offline sa:Träning/kost/livsföring? Hur håller han sig skadefri? Som sagt är han snart gubbe, hur håller han ihop?
Ja, jag e nog också snart gubbe, vill veta hemligheten...
Jag skulle vilja veta hur många bultar finns det i Kajs knän?Jarle sa:Hur många bultar finns det i Ölandsbron?