Vilka frågor skulle ni vilja ställa till Kaj Z?

PNyberg

Aktiv medlem
Som frågan lyder... om ni skulle få ställa en fråga till Kaj Z...vad skulle det då vara?

Hur många bultar finns det i Ölandsbron?
Vilket är hans favoritställe att åka på?
Hur många öl är lagom på en premiär?

Lite frågor som inte frågas så ofta hade vart kul, lite om hans vardagsliv, tjejen osv kanske?

Senast ändrad:
Jarle sa:
Hur många öl är lagom på en premiär?
Jag vet, jag vet, jag vet!
-En till öl!

Jag skulle vilja veta vad han äter - han är ju alltid glad... :rolleyes:
Techtalk är alltid kul och fattas alltid. Fråga t.ex. om utvecklingen om diktatorn, kanske någon drömvision av den ultimata skidan/pjäxan/prylen?
Fråga han varför han åker så långa lagg - Kaj är ju ganska kort (inte så kort som Jarle) men har vad jag vet alltid kört på mäktigt långa lagg. (En del 2m+ tror jag?)
Framtidsutsikter är också intressant. Han trappar väl ner tävlandet lite i år - vad kommer han fokusera mer på? Vad gör han om 10-20 år?

Sen undrar jag också varför Jarle är så kort.

kajs favorit orter. Då kanske mjölka homom på en mindre orter :)inte de 7 stora.
Hur man bör gå tillväga för att han en chans att bli så grym åkare som honom.

fråga lite om FWT tävlingarna, vad som fungerar bra/mindra bra? om det är något han skulle vilja förändra? vilka face skulle han vilja se en ny tävling på? hans (och sverres) tävling i argentina (chile?)?

jeez sa:
fråga lite om FWT tävlingarna, vad som fungerar bra/mindra bra? om det är något han skulle vilja förändra? vilka face skulle han vilja se en ny tävling på? hans (och sverres) tävling i argentina (chile?)?
Nu skall han ju inte köra FWT så varför skall det vara intressant för? (obs bara min åsikt)

Nojlas sa:
Fråga han varför han åker så långa lagg - Kaj är ju ganska kort (inte så kort som Jarle) men har vad jag vet alltid kört på mäktigt långa lagg. (En del 2m+ tror jag?)
Sen när började åkarens egna längd spela speciellt stor roll vid val av skidlängd?

Som du säkert redan vet är det åkarens vikt (Kaj är kort men vältränad och väger nog en bit över 70 kg åtminstone?) och möjligheten att få ut denna vikten i skidorna (vilket sker genom en väl utvecklad teknik samt dynamisk och kraftfull åkning med god tajmning) som spelar desto mer roll.

Senast ändrad:
Hasse_Lindborg sa:
jeez sa:
Nu skall han ju inte köra FWT så varför skall det vara intressant för? (obs bara min åsikt)
Han har ändå varit med så länge fwt har funnits, plus att han har varit med på sjukt mycket tävlingar genom åren. Jag är säker på att han har åsikter om FWT och om tävlingar i allmänhet.

Jag har alltid sett honom som en "tävlings"-åkare i motsatts till "film"-åkare (jag är nog lite för ung för swedish posse).

Det jag undrar är väll lite mer om hur han upplever och tänker vid tävlingar i allmänhet, men FWT kan vara en bra avstampspunkt.

Hasse_Lindborg sa:
Varför är Jarle så kort för? Och inte lika vältränad som Kaj?
OOOOOOH :lol:

OnT skulle jag vilja veta...

Vill du ha barn? För han har väl inga och börjar bli till åren?

Röker du på? För han har en sån frilla...

Hur mycket pengar (ganska exakta siffror) har du tjänat på skidåkningen? Hur mycket blir det om man inkluderar resor, kläder och utrustning? Kan bli svårt att räkna ut det i och för sig.

Har han problem med polyperna eller varför pratar han så lustigt?

Hur fort går hans SAAB?

Om du inte var skidåkare, vad skulle du göra då? (Ett seriöst yrke)

Favoritdjur? Jag gissar på örn eller någon annan fågel.

Nojlas sa:
öhhm, en vild gissning: för att han gillar det?

Träning/kost/livsföring? Hur håller han sig skadefri? Som sagt är han snart gubbe, hur håller han ihop?
Ja, jag e nog också snart gubbe, vill veta hemligheten...

Tillbaka
Topp