Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Vilka grader har ni på era bindningar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ett_Hund" data-source="post: 1004154" data-attributes="member: 55507"><p>Personligen upplever jag att i princip all min åkning blir stabilare av en (nära på) neutral stance på bakfoten. Körde mer eller mindre symmetrisk duck till det mesta förut men har så gott som lämnat det helt. Kör duck på parkbrädan det fåtalet dagar/år jag rastar den men då känns inte stabilitet i hög fart och stökig terräng lika viktigt.</p><p></p><p>Vilken stance man föredrar är nog väldigt individuellt men jag tror många skulle tjäna mycket på att pröva sig fram lite mer. En skitbred stance på 20/-20 ser ball ut men är kanske inte alltid att föredra om man vill ha så kul som möjligt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ett_Hund, post: 1004154, member: 55507"] Personligen upplever jag att i princip all min åkning blir stabilare av en (nära på) neutral stance på bakfoten. Körde mer eller mindre symmetrisk duck till det mesta förut men har så gott som lämnat det helt. Kör duck på parkbrädan det fåtalet dagar/år jag rastar den men då känns inte stabilitet i hög fart och stökig terräng lika viktigt. Vilken stance man föredrar är nog väldigt individuellt men jag tror många skulle tjäna mycket på att pröva sig fram lite mer. En skitbred stance på 20/-20 ser ball ut men är kanske inte alltid att föredra om man vill ha så kul som möjligt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Vilka grader har ni på era bindningar
Tillbaka
Topp