Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vilka mått ska jag ha på skidan?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="HerrAltenstam" data-source="post: 849497" data-attributes="member: 120468"><p>Jag hänger innte i parken så mycket som jag vill. Jag har alldeles för dåligt knä för parken tyvärr. Jag är för tillfället mycket i de lite mer lättilgängliga offpiståken, men hade tänkt att till nästa år kanske åka till chamonix på en säsong, har åkt där 2 veckor innan så. Där finns ju dom härliga puderåken. Jag skulle säga att jag är en lätt avancerad åkare, kan åka överallt och klarar av puderåk enkelt.</p><p></p><p>Snowboard är jag avancerad, hängde en del i parken och har åkt väldigt mycket puder.</p><p></p><p>Stort tack, ska du ha! Riktigt uppskattat!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="HerrAltenstam, post: 849497, member: 120468"] Jag hänger innte i parken så mycket som jag vill. Jag har alldeles för dåligt knä för parken tyvärr. Jag är för tillfället mycket i de lite mer lättilgängliga offpiståken, men hade tänkt att till nästa år kanske åka till chamonix på en säsong, har åkt där 2 veckor innan så. Där finns ju dom härliga puderåken. Jag skulle säga att jag är en lätt avancerad åkare, kan åka överallt och klarar av puderåk enkelt. Snowboard är jag avancerad, hängde en del i parken och har åkt väldigt mycket puder. Stort tack, ska du ha! Riktigt uppskattat! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vilka mått ska jag ha på skidan?
Tillbaka
Topp