Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Vilka program används oftast till skidfilmer ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Einar_Lindgren" data-source="post: 224909" data-attributes="member: 15574"><p>DÅ tycker jag du ska testa det lite mer, finns än anledning till att ungefär alla hollywoodfilmar som klipps digitalt klipps med avid och att både svt och tv 4 i stockholm kör med det. Stora produktionsbolag som Jarowskij och sveriges absolut bästa (och mäst påkostade enskilda utbildningen per elev, dyrare för oss skatebetalare än en stridspilot) tv och film skola dramatiska institutet i stockhom är helt knutna till avid. Personligen är jag inte så avid frälst. KLipper tv rep i vegas eller final cut och har kliptt film i premiere och final cut. Men avif är ett säkert, exakt program där du kan göra precis allt, om du kan det!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Einar_Lindgren, post: 224909, member: 15574"] DÅ tycker jag du ska testa det lite mer, finns än anledning till att ungefär alla hollywoodfilmar som klipps digitalt klipps med avid och att både svt och tv 4 i stockholm kör med det. Stora produktionsbolag som Jarowskij och sveriges absolut bästa (och mäst påkostade enskilda utbildningen per elev, dyrare för oss skatebetalare än en stridspilot) tv och film skola dramatiska institutet i stockhom är helt knutna till avid. Personligen är jag inte så avid frälst. KLipper tv rep i vegas eller final cut och har kliptt film i premiere och final cut. Men avif är ett säkert, exakt program där du kan göra precis allt, om du kan det! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Vilka program används oftast till skidfilmer ?
Tillbaka
Topp