Vilka ska man ha?

freeride_nu

Aktiv medlem
Vilka ska man ha?
Jag ska köpa ett par twin tipade skidor till vinter vilka ska jag ha?
1080 eller jag har hört tallas om extrems "freak". Hur är rossignols powair?

Vilka ska man ha?
Mors på dig!

Själv kör jag på 1080, som de flesta. Det är en ruggigt skön skida! Jag har faktist oxå spanat in extreems twintip, dem är säkert bra (dem är ju trotts allt svensktillverkade). extreem har en jävligt schysst grafik på sina oxå!
Det är bara att fortsätta leta i twintipdjungeln, nåt kommer du alltid att hitta!

Vilka ska man ha?
tjaba, själv kör jag på K2:s enemy laggar. det är feta som, tusan och lungt snyggare än 1080. tycker i alla fall jag.
dock inte lika "högt bak-brätte" 8om ni fattar vad jag menar) som på 1080, men helt klart godkännt. lungt att landa baklänges med, även om man kör telemark som jag !!!! :)

ride hard! ride backwords!

Vilka ska man ha?
Jag har beställt ett par Völkl G40 pro(188 cm) till vintern. Jag såg dem när jag var i Riksgränsen i våras och det var kärlek vid första ögonkastet. Skidorna fick bra kritik av sfnet.nu och är gröna och snygga. De är inte de typiska jibbskidorna utan är snarare feta storabergsskidor med uppböjd bakända. De ska dessutom klara sig aldeles förträfligt i pisten. Jag tycker att det låter som att ordet "allmountainski" äntligen har hittat hem. Håll ut alla snövänner vintern är snart här. När ni väntar kan ni trösta er med www.blueribbonproductions.com

Tillbaka
Topp