Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vilka ska man ha?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="freeride_nu" data-source="post: 598" data-attributes="member: 10565"><p>Jag har beställt ett par Völkl G40 pro(188 cm) till vintern. Jag såg dem när jag var i Riksgränsen i våras och det var kärlek vid första ögonkastet. Skidorna fick bra kritik av sfnet.nu och är gröna och snygga. De är inte de typiska jibbskidorna utan är snarare feta storabergsskidor med uppböjd bakända. De ska dessutom klara sig aldeles förträfligt i pisten. Jag tycker att det låter som att ordet "allmountainski" äntligen har hittat hem. Håll ut alla snövänner vintern är snart här. När ni väntar kan ni trösta er med www.blueribbonproductions.com</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="freeride_nu, post: 598, member: 10565"] Jag har beställt ett par Völkl G40 pro(188 cm) till vintern. Jag såg dem när jag var i Riksgränsen i våras och det var kärlek vid första ögonkastet. Skidorna fick bra kritik av sfnet.nu och är gröna och snygga. De är inte de typiska jibbskidorna utan är snarare feta storabergsskidor med uppböjd bakända. De ska dessutom klara sig aldeles förträfligt i pisten. Jag tycker att det låter som att ordet "allmountainski" äntligen har hittat hem. Håll ut alla snövänner vintern är snart här. När ni väntar kan ni trösta er med www.blueribbonproductions.com [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vilka ska man ha?
Tillbaka
Topp