Vilka ska med sportresors/STS reseledakurs i dec?

johannaedberg

Ny medlem
Hej,

Jag tycker det ska bli jätte skoj! Ska med sportresor v.51. När åker du? :)
Vore ju kul och snacka lite med några innan,
och förhoppningsvis ses man ju i flera månader :)

Hälsningar Johanna

Hej hej!

Jag ska på STS kursen v50 (7dec). Längtar så galet mkt! Vilka e de du åker me? STS el Sportresor?
Kanske en blivande arbetskamrat i vinter då? Trevligt trevligt!

hej hej!
kul att någon svarade :)

Jag åker med sportresor (eller sts och sportresor sitter väl på samma buss och har hela kursen gemensamt vad jag förstår).
känns lite knepigt att komma med sista veckan, men får ju hoppas att de har några jobbplatser kvar att fylla då med :) är ju inte alltför billigt at gå deras kurs :) (va på intervjuer för lionalpin inför förra säsongen så har lite och jämför med).
men ska bli kanon kul! träffa lika snötokiga som man själv :)

ses kanske då :)

/johanna

Tja! åker på sts reseledarkurs till Bad Garstein den 30 november, Tänkte att ja skulle åka ensam för omväxlingskull, men det skulle ändå vara kul att kunna ett namn elr två på bussen ner.
Såå äre nån som ska hoppa på bussen då också?

Hade

//Sten

Ska också dit den 30 nov, men på snowboardinstruktörskursen .. har inte riktigt förstått skillnaden , bara att reseledar kursen ger jobb och inte instruktörskursen ... : S men de lär ju bli en grym vecka ändå ! åker dock direkt från italien så missar bussresan .. vilket känns lite surt .. men ses där : D

Enligt "Åka skidor" Har STS tagit över Sportresor ( Sportresor ägs av tyska Fritidsresor / tyska TUI ) och de kommer att driva verksamheten tillsammans under tre år !

Tja!
Ska också åka den 7 dec... hade varit kul att få snacka lite med folk som ska med den 7e!!
Ha de gött!! // Malin

Tillbaka
Topp