Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Har varit där 4 ggr tidigare, trivs som fisken i vattnet!AndersHansen sa:jepp, har du varit där förut?
Underbart! Ses där.nas sa:jag ska dit, med 3 pers
Woho! Kenta vill man inte missa.Hawk100 sa:Kenta förståssssssss.......
Om du åkt till Verbier för att slippa konkurrens om puder har du åkt till fel ställeBlide sa:Shit, hur tidigt skall man behöva stå i liften för att åka ospårat?![]()
Hört ryktas om att man får billigare om man har arbetstillstånd, vet du något om det?Peter_K sa:Ni som jobbar, kolla med er arbetsgivare om ni får nån deal via dem på liftkortet. Varierar så klart med var man jobbar men det är värt ett försök.
Under alla mina säsonger i schweiz har det varit sà! Men det gäller bara om man har arbetstillstànd pà orten tyvärr.Daniella sa:Hört ryktas om att man får billigare om man har arbetstillstånd, vet du något om det?Peter_K sa:Ni som jobbar, kolla med er arbetsgivare om ni får nån deal via dem på liftkortet. Varierar så klart med var man jobbar men det är värt ett försök.
Jag hàller inte med Peter riktigt här. Jämför med Jackson Hole eller Chamonix sà är det schysst offpist tillgängligt rätt länge. Eller har jag bara haft tur.....Peter_K sa:Ni som jobbar, kolla med er arbetsgivare om ni får nån deal via dem på liftkortet. Varierar så klart med var man jobbar men det är värt ett försök.
Om du åkt till Verbier för att slippa konkurrens om puder har du åkt till fel ställeBlide sa:Shit, hur tidigt skall man behöva stå i liften för att åka ospårat?![]()
Å andra sidan, det finns så mycket ytor att åka på att det brukar lösa sig ändå... Och det går att hitta ospårat långt efter snö-fall om man letar lite.
Det är hålorna jag jämför medBlackriverpaint sa:Men àker man till en liten hàla sà kommer man garanterat vara ensam i offpisten.
Grymt! Här sparade vi genast en massa pengar Karro!karolinas sa:Pratade med min arbetsgivare som sa att man får 50% rabatt på säsongsliftkorten, vilket ju är grymt bra.![]()