Vilka skall till Mayham?

Blide

Medlem
Vilka skall till Mayham?
Vilka skall upp till Åre nästa vecka? Jag skall dit med några polare och mina väldigt begränsade DH kunskaper för att fixa lite blåmärken...
Har en plats över i en lägenhet bredvid torget om någon är intresserad föresten.

Vilka skall till Mayham?
Jag ska! Kommer tid på fredag morgon och är där över helgen... Vi kommer säkert åka tillsammans, vi har en gemensam polare i Johan W. Vi träffade varandra som hastigast nere i Verbier då jag hälsade på David...

Vilka skall till Mayham?
Får lägenheten på söndag och 1 vecka framåt, kostar 2900 totalt och delas lika... Men har bara en plats över.

Vilka skall till Mayham?
Ill be there! Är väl i Åre nångång kring kl 8 på måndagen det börjar.
Har stugan sen 12 så ska hitta nån trevlig parkbänk, blir nog ett äventyr

Vilka skall till Mayham?
En polare som e uppe i åre nu sa att, eftersom de e så varmt, så har lederna blivit jättehårda, å svåra å köra på. De stämmer väl ändå inte ??

Vilka skall till Mayham?
Anton_F sa:
En polare som e uppe i åre nu sa att, eftersom de e så varmt, så har lederna blivit jättehårda, å svåra å köra på. De stämmer väl ändå inte ??
hur fan kan dte bli svårt att cykla när det är hårt? är ju 10ggr enklare då det är hårt jämfört med mjukt och blött

Vilka skall till Mayham?
Jag åker kommer dit till måndagen och ska bo i Undersåker men blir nog inte så mycket DH jag siktar mer på lite XC

Senaste inläggen

Tillbaka
Topp