Vilka skidor kommer du köpa till 2005/2006?

hehe, håller med, skitmånga som säger att de kommer köpa Armadaskidor. Men hur många kommer ha råd i slutändan, och i Sverige kommer det nog inte tas in så många par. Bara onödigt att lägga ner så mkt pengar på ett par skidor bara för att det är Armada (Finns så många andra skidor som är minst lika bra för ett antal tuselappar mindre)

ja jag e den gammla A_Ahlnas har bytt namn igen jo men de e ju så men nu har jag ångrat nmig IGEN!! Scott för nu har jag läst recensioner må ni tro!o så e dom snygga hahah!

du ska inte köpa skidor efter recensioner för du har ingen aning om dom är som du vill ha dom, om åka skidor säger att det här är den skönaste twintipen där ute kan den lika gärna vara skitäcklig

Som andra person i den här tråden så kommer jag att med 75% säkerhet att köpa Völkl Mantra... De andra 25% beror på om jag lyckas få ihop 600euro, men det skall nog lyckas. Det jag inte förstår är varför inte fler köper Mantra, samma dimensioner som förra Pistolerna, men med mer stabilitet och åkglädje???

Scott p3 är riktigt schyssta skidor!! grymma åkegenskaper och lagom hårda/mjuka! go for it man! peace

Angående Armadadiskussionen så kan jag väl bara hålla med. Åkte kanske 100 dagar i vintras och mina ARV 04-05 är helt slut. Kanterna krackelerade, belaget är det billigaste och simplaste man kan tänka sig och jag in vatten i kärnan. I och för sig fick jag mina jäkla billigt men Armada (Elan) blir det INTE.

Scott blir det nog.

kör me technopro blades har funkat i 3 sesongen nu ¨
stålkansten lossna 2a men vem behöver de

Fick tag på ett par Völkl G4 198 cm, skall monteras med telisar, så det blir litet stabilitet på berget......

Kommer åxå att testa 4frnt:s nya... fast att jag knappt vet något om dom.. men måtten verkade bra å bara uppsynen av dom gjorde en hel del.. fast det e ju inte hur dom ser ut som räknas.. eller? hehehehee..

MOAHAHA ÄNdrat mig igen nu har jag köpt PE fy fan vad Gay jag e.. elelr ja har något svårt o bestämma mig

köpte ett par begangnade 1080 för 2200kr. sen blir det nya till 07. får se vad det kommer för skojj då.

skulle vilja köpa ett par Karma ´77:or med fr stance på.. att kompletera mina Gotama, sälja mina pistkanoner för att Karma är mer allround och det är vad jga behöver. men pengar måste fram först.

Har beställt ett par karma från sportconrad.de grymt bra sida förresten (finns på engelska)

421 euro (ca 4000 kr), bara skidorna kostar enligt skiddatabasen på freeride 6000 o bindningarna tror jag kostar ca 2000. HALVA PRISET

Dynastar pro rider XL(-07).....fetare än mina pro rider -06

Tillbaka
Topp