Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vilka skidor ska jag ha?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Johan_Ljung" data-source="post: 594881" data-attributes="member: 28360"><p>Lånar tråden lite. Hoppas det är okej.</p><p></p><p>Är själv också lite inne på hellbent. Är 2meter lång och väger väl in på 94 en mätt dag. Har innan åkt på ett par troublemaker, 182, i pisten och kört nån bc-skida från rossignol off pist. Även åkt lite på movement pow-pow off-pist, 195. Tycker den är lite svårkörd. Kan ju vara för att jag mest åker snowboard också iofs och inte har vanan inne. Annars är jag erfaren skidåkare, men vill utvecklas. Vill bara ha en till off-pist skida, har redan en bindning som väntar, rossignol xxl 200. Alltså ingen allround-skida jag är ute efter... </p><p></p><p>Är hellebnt värd att satsa på eller ska jag hellre satsa på någon ännu mer bc-skida typ som scott p4? Vill inte ha kortare skidor än 189.</p><p></p><p>Hoppas någon har lust att hjälpa till.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Johan_Ljung, post: 594881, member: 28360"] Lånar tråden lite. Hoppas det är okej. Är själv också lite inne på hellbent. Är 2meter lång och väger väl in på 94 en mätt dag. Har innan åkt på ett par troublemaker, 182, i pisten och kört nån bc-skida från rossignol off pist. Även åkt lite på movement pow-pow off-pist, 195. Tycker den är lite svårkörd. Kan ju vara för att jag mest åker snowboard också iofs och inte har vanan inne. Annars är jag erfaren skidåkare, men vill utvecklas. Vill bara ha en till off-pist skida, har redan en bindning som väntar, rossignol xxl 200. Alltså ingen allround-skida jag är ute efter... Är hellebnt värd att satsa på eller ska jag hellre satsa på någon ännu mer bc-skida typ som scott p4? Vill inte ha kortare skidor än 189. Hoppas någon har lust att hjälpa till. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vilka skidor ska jag ha?
Tillbaka
Topp