Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
lär väl kanske va som 04-05:orna,då jag tycker madtrixen e ganska styv för att man ska kunna pressa landningarna,sköna i luften men lite dåliga i BC:n...sen scratch har jag för mig e ganska medel i allt,har bara testat en gång..
Den gamla med ormen finns inte till nästa år, är det någon som har kvar är det gamla skidor. Mojo 80 är betydligt mjukare än gamla MadTrix. Designen är densamma på mojo 70 och Mojo 80 .Du kan se dem i artikeln på förstasidan i Odda big Jump där Backe poserar med dem
Åk upp någon skidtestarhelg och prova lite olika skidor. Mojo 70 kostar ca 3300 med Tyrolia 100
mojo 80 kostar ca 5700 -6500 beroende på bindning. Det här är ungefärliga priser. varje kedja eller affär sätter sina egna priser, Tror nog att de stora kedjorna kommer att ligga här. SEn kommer det förstås att förekomma kampanjer.
Både Intersport och Stadium brukar ha rabattkvällar innan säsongsstart
tack så mkt du var värkerligen till hjälp. Men jag väger ca 75 kg och är 180 cm lång, tycker du att jag ska ha 80 eller 70 ?.. och jag vill hälsat ha lite mjukare skidor.