Vilka skidor ska jag välja?

JonasMyren

Ny medlem
Hmmm.. har nu suttit en stund och funderatoch kollat på en massa skidor.

Vilken tror nu är bäst?

Salomon Suspect

Salomon Threat

Armada AR6

eller

Armada T-Hall ?

Skriv vad ni tycker om dom och ni kan gärna skicka nån sida som säljer skidan billigt ;)

PEACE

okej. men jag vet inte riktigt med dom.. har kollat andra forum och dom säger att Suspect tappar lacken väldigt snabbt. :S

Hehe :P ja det är ju sant. men vill ju ha dom så fina som möjligt en längre tid.. inte köpa nya efter en sesong

de flesta skidor tappar lacken skapligt snabbt, själv har jag kört ar6 halva den här vintern och dom har tappat en hel del.. men fan så sköna skidor, kör hårt!

High Society FR!!! :D Den funker smooth!! 2010 modellen blir noe forbedret med større tupper + div små ting!! Smooth shitt!! :D

thall självklart! jag har kört med thall iår och är lätt dom skönaste skidorna jag åkt! perfekt mjuka enligt mig och är grymt stabila i landningarna!

dock så lossnar lackytan på skidorna rätt lätt. men det påverkar ju inte skidan utan bara utseendeet!

GRYMT BRA SKIDA enligt mig helt enkelt

k4rlsson sa:
thall självklart! jag har kört med thall iår och är lätt dom skönaste skidorna jag åkt! perfekt mjuka enligt mig och är grymt stabila i landningarna!

dock så lossnar lackytan på skidorna rätt lätt. men det påverkar ju inte skidan utan bara utseendeet!

GRYMT BRA SKIDA enligt mig helt enkelt
tragiskt nog verkar det som om utseendet är det viktigaste typ hos denna person :\

är ju en fördel om du skriver hur pass bra åkare du är samt hur mycket du väger.. alla skidor är ju olika och passar olika åkare. mitt råd är att inte köpa den som är snyggast, utan den som passar dig bäst och som du kan få ut mest av.

Har armada ar6 07/08.
Sjukt sköna skidor!!!! Men lacken eller vad det nu kallas lossnar lite lätt. Men huvudsaken skidorna är bra!

Salomon Suspect 9/10 är grymt bra för park.Armada AR6 7/10 är grymt bra i pipe. Salomon Threat 5/10 är inte så bra lacken kommer upp svin lätt. Armada T-Hall har jag aldrig sett så det kan jag ej säga nåt om.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp