S sji Ny medlem 2008-09-14 Vilka skidor tycker du,och har du ? #1 Hej,Jag är 1.72 och väger 55 och ska ha ett par nya skidor,Jag kör mycket park och rails!Vilka skidor ?
Hej,Jag är 1.72 och väger 55 och ska ha ett par nya skidor,Jag kör mycket park och rails!Vilka skidor ?
v-larsson Aktiv medlem 2008-09-14 Vilka skidor tycker du,och har du ? #2 köp ett par snormjuka jibbskidor i din egen längd. kolla tex k2 fujative. Du är så pass lätt för din läng da tt du borde ha en riktigt mjuk skida.
köp ett par snormjuka jibbskidor i din egen längd. kolla tex k2 fujative. Du är så pass lätt för din läng da tt du borde ha en riktigt mjuk skida.
Maximilliam Ny medlem 2008-09-14 Vilka skidor tycker du,och har du ? #3 jag körde på t-hall 176 i vintras då ja var 171 vilket var as gött tyckter jag. så köp långa mjuka skidor så blir de sweet.
jag körde på t-hall 176 i vintras då ja var 171 vilket var as gött tyckter jag. så köp långa mjuka skidor så blir de sweet.
Schulle Ny medlem 2008-09-15 Vilka skidor tycker du,och har du ? #4 Tja , Ja e också 1.72 och väger 56 kg , och ja kör på detta årets Armada Pipe cleaner
Palmborg Medlem 2008-09-15 Vilka skidor tycker du,och har du ? #5 då har jag en fråga! jag är ca 1.80 och väger 60, blir ett par addict pro svåra då? dom är väl ganska hårda?
då har jag en fråga! jag är ca 1.80 och väger 60, blir ett par addict pro svåra då? dom är väl ganska hårda?
jeppenator Aktiv medlem 2008-09-15 Vilka skidor tycker du,och har du ? #6 kolla extrem villain, riktigt mjuka, billiga jibbskidor som funkar svinbra i parken tror dom skulle passa dig bra
kolla extrem villain, riktigt mjuka, billiga jibbskidor som funkar svinbra i parken tror dom skulle passa dig bra
jet Aktiv medlem 2008-09-15 Vilka skidor tycker du,och har du ? #7 Armada T-Halls vore nog en bra idé att kolla upp.
Jontex Ny medlem 2008-09-15 Vilka skidor tycker du,och har du ? #8 kolla på ett par rossignol FS sprayer, dom är skit mjuka, men du får passa dig, stålkanterna spricker och tillslut lossnar dom!!
kolla på ett par rossignol FS sprayer, dom är skit mjuka, men du får passa dig, stålkanterna spricker och tillslut lossnar dom!!
R R-R Guest 2008-09-15 Vilka skidor tycker du,och har du ? #9 jeppenator sa: kolla extrem villain, riktigt mjuka, billiga jibbskidor som funkar svinbra i parken tror dom skulle passa dig bra Klicka för att se resterande... ehhrm,ehhrm reklam for sitt eget spons-märke... nee bara skoja de e nog asbra...
jeppenator sa: kolla extrem villain, riktigt mjuka, billiga jibbskidor som funkar svinbra i parken tror dom skulle passa dig bra Klicka för att se resterande... ehhrm,ehhrm reklam for sitt eget spons-märke... nee bara skoja de e nog asbra...