POCKET ROCKET !! jäkligt lätta, bra sväng även i pist, lite dåligt fäste om det är is men man kan inte få allt!
jäkla bra i puder å park ..!!
sugardaddy är ju som ett par plankor svänger inget å väger ett ton..
har iofs hört att nordican ska vara bra åxå har inte provat den själv dock