Vilka skidor?

• Trådstartare Trådstartare effeh
  • Start datum Start datum
E

effeh

Guest
Vilka skidor?
Tjena, ska köpa nya skidor till vintern, frågan är vilka skidor jag ska köpa;

Är ca 167 lång, väger nästan 70kg och vill ha en BRA twintip skida för park med egenskaper som är väl godkända i pisten.

Åker 15-35 dagar om året, och jag är..hur ska jag säga...avancerad+ i pist, och kanske avancerad- i park ^^.

Frågan är då, vilken skida bör jag välja?
Har varit inne på Dynastar Troublemaker, men vet ej. Pengar är inte något större problem, men inte över 7000.

Tacksam för svar, hoppas ni kan klura ut något som skulle passa mig!

Vilka skidor?
be din moderatpappa köpa dyrast möjliga utrustning till dej som du ändå inte behärskar. men vad gör det? större delen av sportlovet lär du ju ändå bara få stå i åres liftköer. så varför bry dej om ifall utrustningen funkar för dej när du ska åka? ;P

Senast ändrad:
Vilka skidor?
skidnarkoman sa:
be din moderatpappa köpa dyrast möjliga utrustning till dej som du ändå inte behärskar. men vad gör det? större delen av sportlovet lär du ju ändå bara få stå i åres liftköer. så varför bry dej om ifall utrustningen funkar för dej när du ska åka? ;P
haha så arg man kan bli då för att någon frågar efter en bra skida:P

Vilka skidor?
sorry sov dåligt i natt. killen kom från täby... en moderat- och kanadagåstät kommun i stockholm. och vad moderaterna tänker göra med det här landet gör mej förbannad!

Senast ändrad:
Vilka skidor?
För att vara uppriktig ville jag inte veta ett litet jävla skit om din politiska åsikt, men nu har jag ju fått det ändå.
Var god och ställ alla frågor på www.moderaterna.se

Någon som vill snacka skidor istället? behöver lite hjälp här...

Vilka skidor?
skidnarkoman sa:
sorry sov dåligt i natt. killen kom från täby... en moderat- och kanadagåstät kommun i stockholm. och vad moderaterna tänker göra med det här landet gör mej förbannad!
vad du än tor att moderaterna tänker göra med landet är det ingenting att skriva här och har dessutom ingenting med ämnet. det spelar heller ingen roll var han bor eller hur mycket han tänker köpa för. hur som helst, jag tror att du säkert blir nöjd med ett par troublemaker.

Tillbaka
Topp