mansdohns Ny medlem 2008-01-08 Vilka skidor? #1 Nya skidor-äntligen, men vilka? Salomon thruster, 4frnt TNS Scratch ghto armada ar6 eler annan modell? Jag satsar mina kort all in på park
Nya skidor-äntligen, men vilka? Salomon thruster, 4frnt TNS Scratch ghto armada ar6 eler annan modell? Jag satsar mina kort all in på park
D dudemeister Guest 2008-01-09 Vilka skidor? #2 Head Jon Olsson Pro Model, helt klart ! typ samma prisklass . Vill du ha några från listan välj Armada ar6, är tydligen sköna . Senast ändrad: 2008-01-09
Head Jon Olsson Pro Model, helt klart ! typ samma prisklass . Vill du ha några från listan välj Armada ar6, är tydligen sköna .
D Dundret0970 Aktiv medlem 2008-01-09 Vilka skidor? #3 ja eller så salomon SPK? SPK är ju trots allt SUperpark Peace.
Avoriaz Ny medlem 2008-01-10 Vilka skidor? #4 Jag hade lagt mina pengar på Armada ar6 orna om jag vore du. Ska tydligen vara förbättrade från i fjol och riktigt sköna.
Jag hade lagt mina pengar på Armada ar6 orna om jag vore du. Ska tydligen vara förbättrade från i fjol och riktigt sköna.